Träningen igår!

Hopptränade igår dååå, och det gick bra! Vi började med att hoppa stutts! Det gick helt okej och var bra träning för min sits, som jag behöver träna på. Sedan hoppade vi en kombination som såg ut såhär: 
 

Först i vänster varv och sedan i höger. Först gick det sådär, jag var seg och red inte bra alls. Men efter ett tag, när jag var mer bestämd mot pelle och satte tryck i honom istället för att bara "mesrida" gick det riktigt bra! Då bjöd han och hoppade sååå mycket bättre! Vi jobbade med att ha honom riktigt formad för h. skänkel då han "välter" lite inåt i h.varvet. Då kunde han hoppa mer rakt fram och ja, han hoppade helt grymt då! Fina, fina pelle ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0