tjolahopp

Har precis pressat i mig 3/4 av en kebabpizza. Onyttigt såklart, men så himla gott!

Eftersom det är snö vågade jag inte skritta ut på Pelle, utan det blev en promenix istället. Tror jag var ute i kanske 40 min? Kallt, men mysigt! Hade med mig kameran (inte systemen, bara kompakt) så tog några bilder på plutten! <3

 








Efter det var det mockning & sedan red jag goa lilla Emil. Han var jättefin! Efter det fixade jag allt i stallet, och eftersom vi är 2st från mitt stall som ska till tävlingen imon satt vi och putsade och fixade tillsammans, mysigt! Sedan gjorde jag iordning pelle, tvättade svansen och borstade honom. Var rädd för att svansen skulle frysa när jag tvättade den, men det gjorde den inte ;) Haha, tur det! Nu måste jag fixa mina kläder för imorgon och sedan är allt klart! Är inte nervös än, vilket förvånar mig. Har kanske lärt mig att inte bli så nervös? Knappast, kommer nog knappt kunna äta frukost imon! Åker från stallet vid åtta tror jag, och kommer inte tillbaka till stallet förrän vid fyra, alltså kommer min uppdatering suga. Jaja, ni överlever väl ;) Nu måste jag fixa mina grejer!


Slänger in en bild på Emilsson också! Han var så söt där han stod och räckte ut tungan åt mig i snön!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0