New stuff!

För några veckor sedan beställde jag hem några saker, samtidigt som en kompis också beställde. Sakerna kom i veckan och då hämtade hon dem! Igår träffades vi på tävlingen och då fick jag mina grejer:

Grönt scapa schabrak & gröna, matchande lindor!

Och idag gick jag & ebba en stund på torget (Frölunda torg) efter skolan. Då hittade jag en tröja (på rea!) som jag la undan (hade inte pengar med mig) och när jag åkte till stallet hämtade mamma upp mig där, på torget, så passade på att gå in och hämta den! Tänkte att den skulle passa bra till mina nya saker! Såhär ser den ut:



Vad säger ni? Hiss eller diss till mina nya grejer?

Jag gillar dem i alla fall, vilket är huvudsaken! Tror jag tar dem på min träning för ruth imon ;D

För övrigt så har jag hur mycket idéer om inlägg som helst just nu! Känns härligt att ha så mycket är blogga om, känner mig en aning kreativ faktiskt (y)

Men nu ska jag ta och kolla på PH. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: josefine

Sjukt snyggt! Säg till om du ska sälja de gröna grejerna =)

2011-03-24 @ 13:21:33
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0