Myyysig dag :)

Har haft så himla mkt att göra denna helgen så det har varit Elina som har hållit bloggen vid liv!

I lördags blev båda hästarna skodda, de fick både snösulor och 4 broddar på varje hov. Haha, Hank har så små hovar så han var tvungen att få travarskor för att få plats med 4 broddar ;) Sen sov jag iaf över hos en kompis med en massa andra från stallet, var jätteroligt :)

På söndagen var jag tvungen att åka direkt till stallet, blev en lugn och mysig uteritt i snön :) Julkänsla!! Långben var superglad över att få gå lite i skogen, har ju bara gått i ridhuset p.g.a att han inte har haft broddar eller snösulor :/ Men han var så himla snäll, drog ingenting utan lyssnade hela tiden :D <3

Sen gick jag och familjen på jul på Liseberg, ännu mer julstämning :) själv köpte jag 250 g med vaniljkola, sjuuukt gott :D

Hoppas ni hara haft en lika mysig 1a advent som mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0