Matchningsfreak jao

Om ni inte redan visste det så är jag ett riktigt matchningsfreak. Lindor och schabrak ska ALLTID matcha när jag rider, om jag inte rider med mina vita skydd då ;) Tyvärr har jag inte kunnat matcha på länge p.g.a att alla mina schabrak och lindor ligger hemma för att stallet håller på att byggas om, och vi har varsinn liten låda bara, där inte sånt får plats :/

Här kommer iaf alla set jag har, d.v.s matchande lindor och schabrak :)

  • Mörkblått
  • Ljusblått
  • Rött
  • Ljuslila
  • Ljusgrönt
  • Svart med svartvit-prickiga lindor
  • Vitt
  • Rosa

Det var allt jag kom på just nu, men på Eurohorse ska även turkost och gult inhandlas! Och ett vinrött schabrak, har redan lindor :)


Kommentarer
Postat av: Linda Klaesson

Sv; haha den är grym! Jag köpte den på http://www.ludaelektronik.com/content/ :)

2010-11-24 @ 22:51:42
URL: http://pausethememories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0