In a hurry!

Får bli ett snabbt och kort inlägg då jag verkligen måste plugga!
Gick i alla fall toppen med Pelleplutt idag, han var jättefin! Har haft dåligt samvete nu i helgen för det har känts som jag försummat honom när jag hållt på med andra hästar. Men nu hittade vi tillbaka igen och det var så himla, himla skönt! :D Nu taggar vi hoppträning imorgon!

Gulleponnyn i somras! <3

Just det ja: Någon som vet om det är vanligt att hästar blir ljusare på vintern? (jag har fått för mig att det är så?)
För Pelle ser ljusare ut nu än innan och jag vill inte att han ska bli det! Hans färg är ju utstanding, haha ingen vet ju riktigt om han är svart eller skimmel ;) För mig får han vara vilket som, bara han inte blir vit innan han är minst 20 år gammal, haha!



Kommentarer
Postat av: Linda Klaesson

Diler blir mycket mörkare på vintern :O

det varierar nog från häst till häst ^^ <3

2010-11-17 @ 20:31:57
URL: http://pausethememories.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha :O jaa, så kan det ju vara :)



2010-11-18 @ 13:31:33
URL: http://hopplaponny.blogg.se/
Postat av: Tinna

Min kompis har en häst som är lite borklik i färgen, han blir mörk mörk brun på vintern och ljusaste isabell på sommaren. Ser verkligen inte ut som samma häst :D

2011-01-07 @ 10:42:33
Postat av: Elina

Coolt! Haha, då kan man ju matcha på olika sätt också ;)

2011-01-08 @ 01:08:22
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0