hey, it's snowing

Börjar fundera på om det inte kommer se ut såhär när jag vaknar imorgon? Det verkar nästan så med tanke på hur mycket det snöar just nu!



Egentligen gillar jag snö, jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt med det. Jag älskar att vara i fjällen, till skillnad från ebba, har flera gånger undrat om det inte är något fel på henne.. ;)

Men just nu vill jag inte ha snö.

För för det första så hade jag tänkt rida ut imorgon. Nu vet jag inte längre eftersom det är snorhalt. Och detta var ju min plan för att få Pelle glad & taggad inför tävlingen. Hur ska jag göra nu? Bläää, himla snö.
Och för det andra så kan man ju undra hur kul det blir att köra transport i snö? Halt, halt, halt. Inte kul!

Ni kanske förstår varför snön får en stor diss av mig?

Nu hoppas jag att det slutar snöa snart och att den försvinner innan söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0