God morgon!

Så, nu är jag hemma igen efter att släppt ut alla hästarna i stallet. Förut stog jag på ett annat stall där man själv fick släppa ut hästarna varje morgon, eller jag och en kompis hjälptes åt och tog varannan dag. Men när jag började gymnasiet skulle jag ju inte hinna åka dit innan skolan, så då flyttade jag till grannstallet där jag står nu :) Stallet är skitbra, och verkligen jättebra att bara ha ett in-/utsläpp per häst. Så vi brukar ha ett insläpp och ett utsläpp, eftersom vi har två hästar. Och det är bara på helgerna, vilket är så himla skönt! :D

Hoppas ni också har haft en bra morgon! Själv skulle jag egentligen följt med Elina på tävlingen, men det gick ju inte eftersom jag hade utsläpp. :( Men sitter här hemifrån och hejjar ist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0