E U R O H O R S E !

Tänkte först göra en likadan lista som Ebba om vad jag vill köpa på GBG HS men eftersom jag fyller år snart passar jag på att göra en önskelista samtidigt ;) Det som är skrivet i fet stil tänkte jag köpa på mässan!
Sen så vet jag inte riktigt om jag ska köpa en tävlingsoutfit som är vit/rosa eller vit/guld, om ni undrar varför det står eller mellan!



*JW-hjälm (!!)
*Antagligen vitt scapa schabrak med guldkant eller ett specialbeställd vitt med rosa kant
*Guld eller rosa swarovskipannband                                                                                              
*Vita eskadronskydd
*Rosa lindor
*Vita damasker
*Kingsland strumpor (kanske på mässan?)
*Specialbeställt dressyrschabrak, vitt med grön kant och silver och grön passpoal.
*Gult Scapaschabrak
*Nya vita ridbyxor
*Bra skimmelshampoo (tips?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0