Duktiga lille Långis ♥

Red lille Långis i manegen idag. Han gick verkligen hur bra som helst! :D Har verkligen börjat tänka på att han ska gå mellan skänkel och hand hela tiden och få upp ryggen, och idag verkade det som han fattade vinkeln! Efter ett tag behövde jag inte ens påminna honom om det längre utan han gick där helt av sig själv och jag hade en perfekt och lagom kontakt med munnen, han hängde ingenting, vilket jag ibland har problem med.

Tränade också lite skrittpiaffer, och det är inte för piaffens skulle, utan för att han ska gå lite så i skritt till trav-övergångarna, för han har en ovana att starta lite i nerförsbacke. Även dom gick bra, klarade faktiskt tre steg idag! :D  Duktiga Långben!

Som Elina sa i inlägget innan så har jag suttit och gjort om i bloggen. Tog ett tag p.g.a att jag inte är sådär jätteduktig på att koda, men till sist fick jag till det iaf ;) Även en ny matchande header! :)

Hoppas att ni gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0