Det är nog tur att jag inte vill bli hovslagare..

Försökte brodda Pelle igår innan hoppträningen men det inte speciellt bra! Vi hade inget att gänga med så att få i broddarna var ju bara att glömma. Stod i ca 10min ändå och försökte få i broddarna och lyckades få i en men inte den andra på ena hoven. Så himla störande! Men sen gav jag upp, det gick ju inte.

Jag vet att jag brukar få ont i ryggen av att brodda men hade glömt hur ont jag faktiskt brukar få. När jag skulle ställa mig upp och räta på ryggen igår efter att ha hållt i hoven kändes det ju nästan omöjlgt.. Hela ryggen sträckte! Och då stod jag ändå bara så i högst 10 min. Nu idag känns det ärligt talat som jag har knutor längst hela min rygg, vilket jag antagligen har. Känner mig som en gammal 80 åring som klagar på att ha ont i ryggen, haha. Men ärligt talat så kan jag typ känna knutor på min rygg, usch :( 
Som sagt är det nog tur att jag aldrig velat bli hovslagare, för det hade min rygg aldrig pallat!

Som tur är ska pelle antagligen skos imon, så då löser det ju sig med broddarna, som tur är :) Men nu undrar jag om det är någon av er som också får ont i ryggen när ni broddar? Eller om min rygg bara är allmänt kass, vilket jag misstänker att den är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0