Clearround!

Idag hoppade jag & pelle clearround på vår klubb, 90 cm. Vi har CRR:der rätt ofta på vårat stall så det är ingen jättestor sak som för många andra, bara så ni vet :) På somrarna har vi faktiskt CR varje vecka så ja, haha.

Och till hur det gick då! Det gick riktigt bra faktiskt! Han var fin, laddad och verkligen ursöt! Bjöd och småbockade mellan hindren, hihi gulle. Blev en felfri runda, alltså CR! Hoppade bara en runda för är så rädd för att hoppa för mycket och få honom att tycka att det är tråkigt. Som sagt var han jättefin, helt underbar! Det fanns faktiskt ett titthinder också, ett björkhinder med vattenmatta under, men det hoppade han utan att bry sig! Duktiga plutten! Det är så himla, himla kul att hoppa honom, jag kan inte ens beskriva det, men han är verkligen den roligaste som finns att hoppa :D Min lilla älskling!


Sedan fikade jag och hade mysigt med andra människor i vårt stall! Efter det red jag lilla Emilsson!
Stackars, stackars lina som äger honom har blivit sjuk, igen :( Stackarn!
Red samtidigt som Tord byggde fram för löshoppning (japp, haha vi har löshoppningar rätt ofta också), vilket han tyckte var sisådär kul! Prasslande band och blommor som stod kvar efter CR:den var inte jättepopulära, haha. Men på slutet gick det bättre i alla fall, då började han koppla av lite. Sedan när jag pysslade om honom var han hur söt som helst, helt sjukt vad go han är att hålla på med asså! Mysponnyn!



Kommentarer
Postat av: manda

det e så synd om henne! haha känns som en typisk sak emil skulle tycka vara farligt ;)

2010-11-28 @ 21:09:54
Postat av: Julia

Fina lilla pellis (L)

håller med amanda på emil fronten :P

2010-11-28 @ 21:55:27
Postat av: Elina

Jaa, verkligen! Stackarn.

Haha, det var det ;) Speciellt när det släpas i marken och emil verkar tro att det är en orm som jagar honom, haha.

hihi ja, lilla pelleplutt! ♥

2010-11-29 @ 12:34:59
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0