Yesterdaaay

Hopptränade igår, vilket gick bra! Hoppade lite roliga linjer och så, grymma övningar verkligen. Pelle kändes lite loj först men på slutet gick det bättre och bättre och fick några riktigt fina språng på slutet! Var mycket träning på linjerna då såklart, och även på hur jag ska hänga med i sprången. Som jag sagt innan har han ju börjat hoppa mer med ryggen och då blir det ju helt andra språng att följa med i :)

Senare ska jag till stallet och rida Pelleplutt! Funderar på att rida i snön om det går? Hoppas att det blir kallare så man slipper styltor. Hade bara tänkt jogga honom idag då han verkat lite trött, men ska kolla hur han verkar idag. Ska bli kul att se hur det går på km imon också, haha vi får se med lille hopphästen.

Nu ska jag lägga mig och slappa och titta på tv! Har ju varit pluggande 24/7 inför TPet (terminsprovet) i matte som vi hade idag, så nu ska jag chilla lite! Och sen åka till älskling då, hihi ♥


Bild från förra året då jag red min hyrponny, danse, i snön. 
Sötaste ponnyn som man inte saknar lite.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0