Vintervila?

Våra hästar har alltid fått vila på sommaren, alltså när de går på bete, men denna sommaren blir det nog annorlunda pga tävlingar och sånt, så är det någon som har erfarenhet av vintervila? För han måste ju liksom vila nån gång under året ;) Skriv gärna om allt ni vet! :) Är det bra/dåligt? Han kommer säkert få stå någon vecka på sommaren också! :)

Kan också berätta att jag hoppade några skutt med Långben igår! Även om han inte är ngn talang precis tyckte han ändå det var roligt! :) Men det är bara på låga höjder han tycker det är kul ;)

Har tyvärr inga bilder på denna datorn, så får bli ett bildlöst inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-01 @ 18:47:11
Postat av: Ella

Hehe min erfarenhet är att clifden ska ha det tills typ jul och sen sätter vi igång igen för att jag oxå jag tävlingar och läger på sommaren.

Och meningen är att inte jag ska kräva nått av honom så han bara får lunka lika i skogen.

Vi ´kanske kan rida ut med bara skritt och lite trav isf?:d

Ingen erfaranhet alls faktiskt x)

läs min blogg:)<3

2010-12-01 @ 18:51:28
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0