Usch, fy och blä?

Det funkade inte speciellt bra för mig och Pelle idag :) Haha, det funkade knappt alls faktiskt. Han var rätt fin när jag red fram men på banan.. Vet inte vad som hände? Kändes som vi backade flera månader och vi båda glömt av vad vi jobbat och tränat på. Han var stretig, loj och jag red som en kratta. Och när jag kom ut från banan? Jo, då gick det bra igen såklart! Jaja, så kan det gå, haha. Är inte besviken på att det gick dåligt sig, men det kändes himla trist att det skulle gå så när jag vet att vi kan. Ville ju visa hur fin han blivit, men så gick det inte alls. Fast egentligen spelar det ingen roll, vet ju att vi kan ändå!

Men nu på söndag, då jäklar ska vi ta revansch! Km i hoppning då, haha det är nog tur att vi sysslar med det istället ;) Tagga!

Bjuder på några suddiga manegebilder (försök själva fota i vår manege..!) som Ebba var så snäll och fotade! <3








Och så måste jag såklart säga grattis till alla pristagare!
I ponny blev det:
1a - Malin - Vasir
2a - Veronica - Bostorps Bero
3a - Rebecka - Casentino Arden
Och i häst:
1a - Ruth - Antalaya
2a - Lina - Emil (dock är ju emil ponny, men lina är över 18)

Stort grattis alla duktiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0