lalalalalalaaa

Tycker ni det är tråkigt med mina inlägg om mina ridpass? Själv tycker jag det är kul att skriva av mig lite, men ja som Ebba sagt innan skriver vi ju för er skull,
så hojta till om ni tycker att det är tråkigt.

I alla fall så tränade jag för Ruth idag, vilket gick helt okej. Det var mycket sitsträning och träning på att få igång Pelle bak, samt en hel del programträning inför fredag (km). Först/i mitten gick det bra, då kändes han jättefin. Men sedan tog vi en paus och efter det kändes han helt död. Antagligen trodde att han redan var klar, lillen :( Så då kändes seg och ovillig, ville inte lyssna alls.Men fick till det lite bättre på slutet i alla fall :) Jaja, vi får helt enkelt ta det på fredag!
Alla har vi bra och dåliga dagar.
Efteråt var han dock huuur mysig som helst, hihi. Han brukar nocka mig och vara allmänt buffig (haha, han är sådan) men idag var han urmysig, bara lite lagom buffig ♥  Det finns faktiskt vissa som klagar på hur Pelle är, att han är så buffig, men jag bryr mig faktiskt inte. Jag vet att han är buffig, men det är inte något jag kommer "göra något åt" bara sådär om ni tror det. Han lär sig med tiden, han har redan nu blivit mycket bättre. Bara man är lugn med honom och inte bryr sig så går det bättre och bättre. Tänker inte precis förstora upp det, om det är det vissa verkar tro? 
Dessutom - hade han inte varit sådan hade han inte varit Pelle.
Så till er som klagar, take it or leave it. (Elina goes serious, haha)




Nu ska jag plugga matte! Vi har terminsprov på torsdag, prov från 8 till 11! Många som är avundsjuka kan jag tänka mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0