Tänker om.

Hade ju tänkt köpa nya tävlingsgrejer, en hel outfit men nu börjar jag undra varför? Eller inte varför, för jag är ju  prylgalen så rätt typiskt mig, men varför jag ska ha en helt ny? Varför ska jag ha helt nya saker? Vore det inte smartare att tänka om lite? Jag älskar grönt, jag tycker att det är skitsnyggt, speciellt på Pelle. Så varför ska jag ha annan färg på honom? Dessutom har jag ju redan ett grönt swarovski. Men istället skulle jag ju kunna byta och variera med andra schabrak och benskydd?
Sååå, såhär tänker jag nu.

Jag ska köpa det gröna eskadron schabraket. Och antagligen köpa de galet snygga gröna skydden från Eskadron som jag såg på Börjes, eller köpa ett par vita eller svarta istället om jag inte hittar dem.

Sedan när jag fixat detta, ska jag även beställa ett schabrak från Mias. Ett vitt med limegrön kant och silverpaspoal. Och så ska jag köpa vita benskydd till (om jag inte redan gjort det då).

Haha, gud vad jag är jobbig. Kan adrig bestämma mig och ska ha beslutsångest 24/7. Säger att jag har bestämt mig för saker, fast så har jag inte det (:ppPppPP:PPppP), haha.

Men eftersom jag då kommer köra på grönt kan jag ju köpa världens snyggaste stigbyglar också, nämnligen dessa:

Wie, kääärlek till dem.

Men låter inte detta rätt bra ändå..?
(världens virrigaste människa)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg Elina !! :)



kram Malin

2010-12-26 @ 20:47:22
URL: http://sjoisbisam.blogg.se/
Postat av: Elina & Ebba

Tack Malin! :)

2010-12-27 @ 23:34:46
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0