Snö, snö och mera snö!

Idag har varken jag eller mamma varit i stallet. Tror det är första gången sen i somras ingen av oss är där, haha helt sjukt om man tänker efter. Har i alla fall pluggat (och ska plugga meeeer) och städat och fixat. Mamma är bortrest så ja någon måste ju hålla koll, haha ;)
Istället för att jag eller mamma är där så har en jätteduktig tjej, Lina som har Emil, Pelle! Är så himla skönt att kunna ha någon som är så duktig med hästar när man inte kan själv. Så nu undrar jag hur det har gått, haha. Hoppas att min lilla sötnos skött sig!

Just det ja, var även ute och fotade en runda i snön idag. Fick lite panik av att bara vara inne, och var rejält fotosugen så ;) Blev inte superbra bilder, menmen, så är det ibland. Slänger upp några här i alla fall.













Det är verkligen sjukt hur mycket snö det är ute nu. Men måste säga att det är rätt mysigt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0