Säg hej till min nya tävlingsoutfit!


Schabrak - Kingsland (vitt med röd/svart kant)
Pannband - Swarovski (VITT/RÖTT/SVART!!! Även fast det inte syns så bra på bilden)
Stigbyglar - JIN (rööööda)
Benskydd - JW (vet inte om jag ska ha just dessa, men vita benskydd ska inhandlas)
Stövlar - Pinoeer (har redan)
Hjälm - JW (har redan)
Kavaj - vet ej märke (har redan en kavaj som funkar, dock inte den på bilden)

Kan hålla med om att outiften ser något tråkig ut på datorn, men jag som sett pannbandet, schabraket och allt i verkligheten, tror det kommer bli helt galet snyggt! Som ni säkert förstår är det en hel del saker som jag inte har utan ska skaffa,
tagga Eurohorse 2011!
Så säger som i rubriken: Säg hej till min nya tävlingsoutfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0