Revansch!

Hihi.

Först när ruth berättade att hon satt upp mig på 80cm blev jag rätt nervös faktiskt. På sådan höjd petade han ofta hinder när vi köpte honom, bara för att han var lite nonchalant. Men inte gjorde han det nu inte! Grunden gick helt okej, han var fin och pigg. Gick dock kanske lite fortare och fortare, haha. Kom nära på 2an(?) men annars gick det finfint jaa. Fast omhoppningen kändes mycket bättre än grunden! Redan över första var jag påväg till nästa och så. Hoppade även ett hinder exakt som vi gjorde i onsdags som gjorde att jag fick en bra sväng efter. Som sagt, det kändes riktigt bra! Och vi vann faktiskt km för privatponny! Så det var kul :) Min lilla älskling var så duktig så ♥

Och grattis alla andra duktiga!



Kommentarer
Postat av: Arnetanja

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-10-11 @ 12:15:48
URL: http://arnetanja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0