Nice shopping!

Här är ett tidsinställt inlägg, som jag fixade igår! Visst är jag grym? Haha.

Igår var jag och mamma och shoppade lite, på Börjes & Svensk ridsport!
På börjes blev det inget mer än en julklapp till Pelle (a) Haha, fast han blir nog inte så  överdrivet glad för den ändå, haha. Men det var nödvändigt, något som vi behövde. Massa morötter, äpplen och mys kommer han få idag ändå, så han blir nog glad ändå. För övrigt så vet jag inte vad alla har emot Börjes? Visst, de har haft och har vissa saker med kass kvalité. Men jag tycker att de bättrat sig grymt mycket! De har mycket finare saker, och de har flera märkesgrejer till ett bättre pris än på Svensk Ridsport. Haha okej, ska egentligen inte säga något då jag älskar Sv. ridsport, men ärligt talat har jag inget emot Börjes heller.
Jo, förresten, blev lite b-vitamin och sådant inhandlat där också, det höll jag på att glömma! Hittade även världens snyggaste gröna benskydd från eskadron, men de fanns inte i rätt storlek. Så himla synd, de var grymt snygga!

Desto mer handlat blev det dock på Svensk ridsport (<333)! Tre saker som jag kommer få i julklapp köpte vi, men vad det var säger jag inte nu, hihi. Det får ni veta sen, idag eller imorgon helt enkelt!
Köpte även en sak för mina egna pengar. Vet inte om jag ska säga vad det är nu? Haha nä, ska plåga er lite istället ;D Men ni får veta snart ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0