Något av det bästa med jullov?

Något som jag älskar med att ha jullov är all tid. Man hinner pyssla om sin häst, hinner planera. Som igår - då både hann & orkade jag fixa bommar, och gjorde olika bomövningar med Pelle, bara för jag hade tid till att plocka fram! Ingen stress alls, så hiiiiimla skönt. Fick ju fixa allt själv också, så det tog ju sin lilla tid. Tur att man har en sådan underbar häst som bara står still och tittar på en när man lägger in bommarna i alla fall, hihi. Bästa skrutten!

If perfect is what you're searching for then just stay the same ♥

Fick bli en sommarbild nu i kylan, bara för att jag tycker att det är liiiite onödigt kallt för tillfället..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0