Dagens inköp!

Detta är då vad jag köpte idag!


 Antar att ni fattar allt, hehe? Nä haha, det kommer faktiskt bättre bilder..


Stalltäcke - Eskadron (detta jag hade tänkt köpa! LOVE IT!)


Schabrak - Eskadron (sånt kan man också lyckas snubbla över, haha)


Rid/stallvantar


Ridstrumpor - Jacson


Ridspö, hehe. Måste ju såklart ha ett grönt? Såg i och för sig ett grönt/silvrigt aaasblingat - men lämnar nog blingandet till Ebba, haha.

Jao, detta var då vad jag köpte idag. Inte billigt kan jag lova, men lätt värt det. Världens bästa ponny förtjänar ju fin utrustning? Hihi ♥

Nu ska jag först byta om och sedan åka till stallet och hoppträna med ponnyn, ska bli grymt kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0