Min dator har alvarliga problem!

Min dator skulle tydligen ladda upp alla bilder FÖRUTOM just den jag ville. Så fick kopiera bilden till paint och döpa om den. Och då funkar den? HA. Smart tjej som lyckas överlista sin dator!

Men till saken då. Såg detta snygga schabraket på Börjes när vi var där, och funderar på att köpa det, om det nu finns kvar.  


Men vet inte om det är värt det? Fast det är ju faktiskt fett snyggt, och hade varit sjukt fint på plutten.
Aja, ska dit på tisdag, onsdag eller torsdag så det kanske inte ens finns kvar? Vi får se! Fast tror faktiskt jag köper det om det finns kvar!

Har även tänkt köpa en galet fin sak till Pelle på Sv. Ridsport om den finns kvar. Fast vad det är får ni veta först när jag varit där! Haha, typiskt att jag som är lillasyster tycker om att reta folk? Hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0