Julshow!

Efter km var det dags för julshow på Årekärr! Först var det prisutdelningar, och jag fick vara med med Pelle för hoppningen då.

Sedan var det dags för Quinies avkommor, som både Ebba & Jag var med i :) Först gick de in med Quinie och hennes föl (som jag inte kommer ihåg var han heter? Brukar kalla honom kax ändå, han är sååå kaxig!) och sedan Bosse (Bocaccio Arden). Efter det var det först jag och sedan Ebba. Pelle gick helt okej, var spänd som sjutton men skötte sig bra. Vet inte hur de kändes för Ebba men hon och långben såg redigt fina ut! <3 Även Casentino visades och gud vad jag suger på namn, men en avkomma till efter Quinie. De skulle även springa ett varv med Kax (han får heta så så länge) som sprang in i väggen, haha men sen gick det fint ;) Riktig busponny det. Och ni skulle sett Pelle och Långben, de blev helt taggade! Vet inte riktigt men haha, de skulle så och gnägga åt Quinie och fölisen, stå och hoppa på stället och så? Buuuusar! Sedan var det dags att gå ut då och haha, kan säga att våra hästar var en ANING taggade då med! Pelle kunde inte stå still utan skulle stå och hoppa på stället, precis som Långben. Haha, sjukt söta var dem! Och busiga! Men efter lite bus och trams kom vi ut i alla fall ;)

Sedan kollade jag på julshowen, mysigt! Goa framträdanden och människor, som alltid på årk! :)

Och så ska ni (såklart!) få se lite bilder på Pelle och Långben idag! ♥


Pelle & jag ser ungefär lika pigga ut.. Tur att Ebba & Långis är så söta!







Hihi, sötaste brorsorna!



♥♥♥



Måste ju såklart lägga in två bilder från US grymma spex också!






Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

Priverno Arden * ;P

2010-12-13 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0