J U L L O V !

Äntligen, ÄNTLIGEN har vi jullov! Så himla skööönt! Ska såklart bli mer uppdatering här när det är lov och vi inte behöver tänka på skolan hela tiden! Naaajs.

Hann aldrig uppdatera igår, men Pelle var riktigt fin och Emil var superpigg! Haha, så söt var han, pinnade på fortare och fortare. Men på slutet kändes han väldigt fin han med. Dock skulle det bäras in gymkanasaker samtidigt som jag red och han var en aning misstänksam, haha. Men blev riktigt nöjd med både mig själv och honom när han faktiskt slappnade av mot slutet av ridpasset!


Nu ska jag ut och köpa julgran med min bror, farmor och farfar. Men har fixat tidsintällda inlägg så ni behöver inte oroa er, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0