GBG HS

Vet verkligen inte hur jag ska göra med GBG HS. Nu har Ebba & jag planerat att gå på mässan fredag/lördag i alla fall (?), tagga! Men vet inte hur jag ska göra med showen, om jag ska gå på den eller inte. Många säger är det bra för en själv och ens egna ridning att se på bra ridning, vilket jag verkligen tror på. Dessutom är det så grymt inspirerande! Och framförallt är det hur kul smo helst! Men sen finns det ju dåliga saker också, som att det kostar en massa pengar.

Bläää, jag vet inte hur jag ska göra.. Vill verkligen gå men vet inte om jag ska? Beslutsångest!
Är det många av er läsare som ska gå? I så fall, vilken/vilka dag/dagar?



Kommentarer
Postat av: manda

Jag ska gå :D med malin,julia,becka,vivi och fanny tror de var alla :)

2010-12-13 @ 19:50:26
Postat av: Anonym

Jag ska gå :D med malin,julia,becka,vivi och fanny tror de var alla, lärdag iallafall :D

2010-12-13 @ 19:51:00
Postat av: Ella

Jag ska gå hela torsdagen, fredagen och lördagen:D<3 Med sandra på l och mamma och pappa t och f.

2010-12-13 @ 21:11:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0