Galet trött

Okej, om det är något jag hatar är det när bloggare snackar om hur dåligt mår och hur dåligt det går för dem och blabla, så det ska verkligen försöka att inte göra.

Jag kan säga att jag inte är nöjd med hur hoppningen gick, eller det gick ok. Men nej, jag är inte nöjd med hur jag red och inte nöjd med mig själv, är bara allmänt frustrerad och irriterad. Bara för jag är sådan himla perfektionist, måste alltid lyckas perfekt. Jaja, alla har vi bra och dåliga dagar. Om man dessutom tränar på sådant som ens ponny faktiskt har svårt för kan man ju inte räkna med att det ska gå perfekt. Vi är väl helt enkelt inte perfekta och det är ju därför vi tränar :) Peppning till mig själv, haha. Hoppas verkligen att jag inte låter som någon gnällig och allmänt jobbig människa nu, försökte verkligen skriva det kortfattat, hehe.

Vi får ta det nästa vecka, lillen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0