Egendesignade schabrak!

Visst är det roligt att ha schabrak som ingen annan har? Man kan göra de precis som man själv vill, det är extra bra om man vill ha en speciell tävlingsfärg som det inte är så många som har.

Själv har min syster köpt ett, ett vitt med rosa kantband och silver- och ceisepasspoal. Det gick inte att hitta, så vi bestämde oss för att beställa ett ist. Det blev verkigen hur fint som helst! Jag tänkte också beställa ett senare, om jag inte hittar ett sånt på mässan. Men jag vill ha ett vitt schabrak med svart kant och silverpasspoal. Just när man vill ha vitt som grundfärg är det jättesvårt att hitta med de kantbanden och passpoalerna man vill ha!


Det företaget jag har erfarenhet av och som vi har köpt av är Sjöhagen.
Jag hade tänkt att beställla mitt nya av Mia's RS

Hoppas det hjälpte alla er som vill ha en speciell tävlingsfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0