Dilemma

Jag vet inte om jag ska starta vår tävlingssäsong i vår med att hoppa LD & LC eller gå på LC & LB med en gång.

Saken är att LD är så himla lågt
(förlåt, låter verkligen skrytig) men ja, det känns så onödigt att hoppa det. LD kan man komma runt med halvkass ridning, det går att kravla sig över om det skulle vara så.

Men sen är jag jätterädd för att stressa upp i klasserna.
Vill inte pressa Pelle, vill bara att han ska fortsätta tycka att det är kul! Frågade i och för sig Tord igår och han tyckte att jag kunde hoppa LC & LB i vår, han sa att det inte skulle vara några problem alls, att det skulle gå klockrent eller något sådant (?). Så egentligen kanske det bara är jag som övertänker allt, som vanligt. Finns ju som tur är tid kvar att tänka hur jag ska göra! Så får vi se vad jag bestämmer mig för.


Världens bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0