Bara för att

´
Här ser ni då olika Xperia skal, om ni inte förstått det. Och jag har det limegröna (jag vet, jag är jättecoooool). Haha nej men ärligt talat så har faktiskt det gröna och det vita. Sen så har ju Ebba också en likadan mobil och jag har kommit på bästa idén! Vi ska köpa ett skal var & pimpa det själva. Typ köpa lite blingbling stenar på panduro eller något, haha kommer bli fett nice. Vadå att man bara ska kunna ha coola skal på iphone liksom? Haha, tror det till och med var Ebba som sa det? "Man vill ju ha en iphone bara för alla snygga skal", så då får vi helt enkelt fixa våra egna! Smart va? 
Fast frågan är nog hur snyggt det blir egentligen, hehe.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0