100de inlägget!!!

WOHO, vårat 100de inlägg!! :O :)

Jag får också be om ursäkt för den usla uppdateringen, har varit i stallet hela dagen typ, men har inte fått gjort något ändå haha ;) Så kan det gå! Manegen var stängd idag p.g.a att det hade rasat massa snö från taket, och eftersom vi har plåttak låter det som jordens undergång där inne ;) Så det fick iaf bli ett lätt och lösgörande pass i paddocken, med lång och låg form. Gick faktiskt riktigt bra!

Imorgon ska jag och Långben åka till Årekärr (där både Elina och min tränare Ruth står) och visa upp oss på deras julshow :) Hoppas vi kommer iväg från stallet bara, med tanke på att det töade idag, och sen fryser på under natten :/ Aja, hoppas hoppas, men går det inte så gör det inte det, tänker inte utsätta oss för någon fara bara för att komma till en visning! Även Elina ska ju visa Pelle då, så får bli uppdatering på kvällen också!

Efter den visningen ska jag tillbaka till stallet igen och ta emot mitt pris, har nämnligen vunnit "Årets Ryttare 2010"! :D

Bild på både Långbens och Pelles mamma, Quinie Arden. Det är hennes avkommor som ska visas imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0